Podpora a servis - podrobně

Záruční a pozáruční servis

XANADU zajišťuje služby záručního a pozáručního servisu k IT produktům vybraných značek po celém území České republiky. Jako autorizovaný servisní partner pro společnosti HP Enterprise Group a HP Inc Czech Republic se dlouhodobě specializujeme především na servis techniky HP.

Záruční servis

Provádíme záruční opravy produktů značky HP, tedy veškerých typů periferií HP, jako jsou tiskárny a multifunkčních zařízení HP LaserJet MFD, HP LaserJet, OfficejetJet, plotrů HP DesignJet, skenerů ScanJet, serverů a úložných zařízení na bázi procesorů Intel (HP ProLiant, HP ProLiant Blade Systems, StorageWorks, NAS a příslušenství), síťových aktivních prvků HP, koncových zařízení (stolních počítačů, pracovních stanic a přenosných počítačů) a všech dalších IT doplňků HP. Smluvním partnerům nabízíme bezplatný odvoz zařízení k opravě.

Záruční opravy produktů HP

Vlastními silami nebo ve spolupráci se servisními partnery či výrobci zajišťuje XANADU pro své smluvní zákazníky záruční servis všech dodaných nebo provozovaných (v rámci služeb správy IT) zařízení. Díky pobočkám v několika lokalitách nabízíme servis po celém území ČR s garantovanou úrovní služeb.
Servisní střediska XANADU najdete na našich pobočkách. Při příjmu zařízení do opravy je zaznamenán incident do on-line systém XANADU, který následně informuje zákazníka o aktuálním stavu jeho opravy. Pro bližší informace můžete rovněž kontaktovat servis@xanadu.cz.

Pozáruční servisní služby

V rámci pozáručních servisních služeb řešíme opravy počítačů, tiskáren a dalších periferií. Provádíme veškeré pozáruční a mimozáruční opravy následujících produktů:

HP

  • Servery HP ProLiant, HP BladeSystem, HP MicroServer
  • Záložní a archivační systémy a další příslušenství – Left Hand, EVA
  • Aktivní síťové prvky ProCurve
  • Osobní počítače, pracovní stanice, notebooky a kapesní počítače
  • Tiskárny (LaserJet, DeskJet a PaintJet), multifunkční zařízení (OfficeJet a MFP), plotry DesignJet a skenery ScanJet
IBM
  • Servery
Kyocera
  • Laserové tiskárny

V případě pozáruční opravy hradí materiál i práci zákazník. Jestliže si zákazník nepřeje z důvodu neekonomičnosti opravu provést, zařídíme ekologickou likvidaci nebo odkup tiskárny za smluvenou částku.

Formulář pro nahlášení servisního incidentu najdete zde.

On-line systém sledování incidentů

V našem on-line systému může autorizovaný zástupce zákazníka kdykoli sledovat průběh řešení jednotlivých incidentů a kontrolovat dodržování smluvní úrovně služeb (SLA). Běžnou součástí našich služeb jsou rovněž měsíční statistiky a reporty.

Servisní podpora na místě

V okamžiku vygenerování incidentu na technickou podporu na místě (on-site) se spouští měření času na vyřešení incidentu (dle smluvních podmínek). Veškeré změny v průběhu řešení incidentu jsou zaznamenány do informačního systému s aktuálními reálnými údaji o datu a čase.

Autorizované servisní středisko HP

HP zajišťuje servis svých produktů prostřednictvím sítě autorizovaných servisních středisek po celém světě. Díky tomu se můžete s veškerými problémy a reklamacemi obracet přímo na servisní středisko XANADU, ať už jste svůj produkt HP koupili kdekoli, a zrychlíte tím vyřešení vašeho problému. HP poskytuje na většinu svých výrobků celosvětovou záruku, takže můžete u nás reklamovat třeba i počítač koupený v Austrálii – stačí jen kontaktovat některé z našich Autorizovaných servisních středisek HP.

Hotline pro záruční a onsite opravy HP: 272 764 400

Ověření záruky u produktů HP

Ověřte si on-line, zda je vaše HP zařízení v záruce.

Rozšíření záručních podmínek

Standardní záruku produktů HP lze rozšířit zakoupením tzv. HP supportních služeb. HP supportní služby lze zakoupit s novým produktem (nejpozději 90 dní po koupi produktu) a zaručují vám rozšíření standardních záručních podmínek, konkrétně prodloužení záruční doby na 3 až 4 roky s opravou přímo u vás a s garantovanou dobou odezvy. Zákazníci se zakoupenými HP supportními službami mají absolutní přednost při řešení problémů, poruch nebo závad.

Profylaxe HP

Běžnou součástí služeb našich Servisních středisek HP je i profylaxe počítačů a tiskáren HP. Konkrétně jde o kontrolu stavu zařízení, jeho kompletní vyčištění, výměnu opotřebených částí, virovou kontrolu apod. Naši technici vám budou k dispozici tak, aby co nejméně narušili fungování vaší firmy, například během celozávodních dovolených, v čase určeném pro údržbu systémů nebo během nočního provozu.

Instalace zařízení HP

V případě nákupu tiskárny, plotru či jiného zařízení značky HP můžete využít možnost instalace zařízení přímo až na váš stůl. Naši technici vám zakoupené zařízení přivezou, zapojí, nainstalují a předvedou.

 

Hotline pro záruční a onsite opravy HP: 272 764 400
Formulář pro nahlášení servisního incidentu najdete zde.